Dövizle Askerlik İşlemleri, 13.02.2018
DÖVİZLE ASKERLİK
BAŞVURUSU İÇİN GEREKLİ ŞARTLAR VE İZLENMESİ GEREKEN PROSEDÜR
6661 sayılı Kanunun yürürlüğe girmesiyle birlikte, dövizli askerlik ücreti, yasadaki şartları haiz yükümlüler için 1.000 Avro veya karşılığı konvertibl döviz olarak değiştirilmiştir.
- Sözkonusu bedelin taksitle ödenmesi mümkün değildir, peşin ödenmesi gerekmektedir.
- Dövizle askerlikten yararlanmak için yükümlülerin başvurabilecekleri son tarih, 38 yaşlarını tamamlayacakları yılın 31 Aralık tarihidir.
-1111 Askerlik Kanun’un Geçici 43’üncümaddesi kapsamında başvurudabulunacak olanlar, ödemelerini 10.000 Avro veya karşılığı yabancı ülke parasına tamamlayarak Başkonsolosluğumuz aracılığıyla yeniden başvuracaklardır.
KİMLER YARARLANABİLİR ?
1. Yabancı ülkelerde, oturma veya çalışma iznine sahip olarak işçi, işveren, meslek veya sanat mensubu statülerinden biri ile ya da yabancı ülke vatandaşlığı almak suretiyle, Türkiye'de geçen süreler hariç toplam en az 3 yıl (1095 gün) süreyle çalışmış olmak.
2. Dövizle askerlik hizmeti dışında diğer askerlik hizmet şekillerinden biri ile silah altına alınmamış olmak.
3. Durumlarını ispatlayan belgelerle birlikte, en geç 38 yaşını tamamlayacakları yılın 31 Aralık tarihine kadar Başkonsolosluklara başvurmak ve 1.000,- Avro'yu ödemek.
ÖNEMLİ NOT: Durumunuzun değerlendirilmesi ve başvuru için
www.konsolosluk.gov.tr adresinden randevu alarak bizzat gelmeniz gerekmektedir.
İlk aşamada ibraz edilmesi gereken belgeler
-
NÜFUS CÜZDANI VE İKİ ADET FOTOKOPİSİ (ÖN VE ARKA YÜZ)
-
ESKİ TİP (LACİVERT) T.C. PASAPORTU VE İŞLEM GÖRMÜŞ SAYFALARININ
1 ADET FOTOKOPİSİ (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, VE 60. SAYFALAR İLE TÜRKİYE’YE GİRİŞ ÇIKIŞ DAMGALARINI İÇEREN BÜTÜN SAYFALARIN FOTOKOPİSİ)
-
YENİ KULLANIMDA OLAN PASAPORTUN (BORDO) İŞLEM GÖRMÜŞ SAYFALARININ
1 ADET FOTOKOPİSİ.
-
BAŞVURU ANINDA SÜRESİ GEÇERLİ PERMESSO DI SOGGIORNO VE 1
ADET FOTOKOPİSİ(SÜRESİ GEÇERLİ OTURMA VE ÇALIŞMA İZNİ KARTI) OTURMA İZNİNİN NEDENİ ÇALIŞMA VE / VEYA AİLEVİ NEDENLERLE OLMALIDIR.)
-
2 ADET FOTOGRAF (SON 6 AY İÇİNDE ÇEKİLMİŞ OLMASI GEREKLİDİR)
-
INPS ‘DEN ALINMIS ESTRATTO CONTO CONTRIBUTIVO/PREVIDENZIALE– ÇALIŞILAN YER VE SEKTÖRE BAĞLI OLARAK ÇALIŞILAN GÜNLERİN PRİMLERİNİN YATIRILDIĞINA DAİR GÜN HESABI YAPILABİLMESİ İÇİN GEREKLİ BİLGİLERİN BULUNDUĞU BAŞKA KURUMLARDAN DA BELGE TEMİN EDİLEBİLİR ( ÖRNEĞİN: INPDAP - EMPALS VS)
(BELGENİN GÜNCEL TARİHLİ OLMASI, ÇALIŞILMIŞ SÜRELERİN KAYITLARININ GÜNCELLİĞİNİ SAĞLAYACAĞINDAN HESAPLAMADA KOLAYLIK GETİRMEKTEDİR.)
-
İŞÇİ STATÜSÜNDEKİ VATANDAŞLARIMIZ: SON MAAŞ BORDROSU (ULTIMA BUSTA PAGA) VE
İŞVERENDEN HALEN ÇALIŞTIĞINA DAİR YAZI. (DICHIARAZIONE DEL DATORE DI LAVORO).
-
İŞVEREN STATÜSÜNDEKİ VATANDAŞLARIMIZ: TİCARET ODASINDAN TEMİN EDİLECEK OLAN (CAMERA DI COMMERCIO)
ŞİRKET TİCARİ SİCİL BELGESİ (VİSURA CAMERALE).
İŞSİZ STATÜSÜNDE İSENİZ İŞ VE İŞÇİ BULMA KURUMU’NDAN (CENTRO İMPİEGO) TEMİN EDİLECEK İŞSİZLİK BELGESİ VEYA KENDİ YAZACAĞINIZ BEYAN.
Not: Eski tip lacivert kaplı pasaportunuzun olmaması durumunda, eğer başvuru sırasında o pasaportunuzda bulunan giriş-çıkış kayıtlarına gereksinim duyulur ise işlemlerinizde uzama olması olasıdır.
---BAŞVURU ANINDA GEÇERLİ OLAN
OTURMA VE ÇALIŞMA İZNİNE SAHİP OLARAK İŞÇİ, İŞVEREN SIFATIYLA VEYA BİR MESLEK YA DA SANATI İCRA ETMEK SURETİYLE EN AZ ÜÇ YIL (365X3=1095 GÜN NET)
SÜRE İLE YABANCI ÜLKEDE ÇALIŞMIŞ OUP HALEN İKAMET EDEN VATANDAŞLARIMIZ DÖVİZLE ASKERLİK YAPMA HAKKINA SAHİPTİR. 1095 GÜN
HESAPLANIRKEN ÇALIŞMA DÖNEMLERİ İÇERİSİNDE TÜRKİYE’DE GEÇİRİLEN SÜRELER KESİNLİKLE SAYIMA DAHİL EDİLEMEZ
---ASKERLİK HİZMETİ İÇİN BAŞVURACAK VATANDAŞLARIMIZIN TÜRKİYE’YE GİRİŞ VE ÇIKIŞLARINDA PASAPORTLARINA GİRİŞ VE ÇIKIŞ DAMGALARINI MUNTAZAM OLARAK VURDURMALARI GEREKMEKTEDİR.
---DÖVIZLE ASKERLIK BAŞVURULARINDA ŞAHSEN M
ÜRACAAT ZORUNLUDUR. POSTA YOLU İLE İŞLEM YAPILMAZ. İŞLEMLER BANKADA ÖDEMENİN YAPILMASI SONRASINDA BAŞKONSOLOSLUĞUMUZA TESLİM EDİLECEK OLAN BANKA DEKONTUNUN ASLI VE DİĞER GEREKLİ BELGELERİN BİRER ADET FOTOKOPİSİ İLE YAPILACAKTIR.
.--- SADECE BÜTÜN BELGELERİN KONTROL EDİLEREK VATANDAŞIMIZIN DURUMUNUN UYGUN GÖRÜLMESI HALİNDE BA
ŞKONSOLOSLUĞUMUZCA BANKA ÖDEME YAZISI DÜZENLENECEKTİR.
BELGELERİ BAŞKONSOLOSLUĞUMUZCA KONTROL EDİLMEDEN YAPILMIŞ VE YAPILACAK OLAN ÖDEMELER KESİNLİKLE KABUL EDİLEMEZ.
--- ASKERLİK ÖDEMESİ BAŞKONSOLOSLUĞUMUZDAN ALACAĞINIZ BANKA ÖDEME YAZISI VE KESİNLİKLE ÖDEMEYLE İLGİLİ TALİMATLAR DOĞRULTUSUNDA YAPILMASI GEREKMEKTEDİR.
Legalizzazione/vidimazione di firma
Per la vidimazione (legalizzazione) dell'Export Registry Form oppure di altri tipi di documenti, la societa’ dovrebbe
consegnare l’originale del documento con una fotocopia (e’ assolutamente necessario fotocopiare anche il lato dove si trova il timbro da legalizzare)
dello stesso, il costo di ogni operazione e’ di 16,50 Euro
(unicamente in contanti – non si accettano assegni) per ogni originale da vidimare/legalizzare.
Il costo di ogni singola vidimazione (legalizzazione) puo’ subire variazioni ogni anno e quindi Vi preghiamo di informarvi prima di iniziare la pratica per evitare il prolungamento dell’operazione.
Prima della vidimazione consolare il documento, indipendentemente dal fatto che sia Export Registry Form oppure documenti di altro tipo,
deve essere vistato, quindi deve riportare il timbro della Camera di Commercio della zona nella quale si trova l’azienda.
Codesto Consolato e’ autorizzato a vidimare / legalizzare unicamente i timbri delle Camere di Commercio della zona di sua giurisdizione. ( Lombardia, Valle D’Aosta, Liguria, Piemonte, Veneto, Trentino Alto Adige, Emilia Romagna, Marche, Friuli Venezia Giulia )
I documenti possono essere consegnati presso i nostri uffici nei giorni lavorativi (da lunedi a venerdi eccetti i giorni festivi) soltanto dalle ore 9:00 alle ore 12:00
e possono essere ritirati a partire da 3 gg lavorativi dalla consegna degli stessi e sempre esclusivamente dalle ore 09:00 alle ore 12:00.
Codesto Consolato non invia mail oppure fax per comunicare il giorno di ritiro dei documenti a meno che non ci siano problematiche particolari da gestire per le pratiche.
E’ possibile inviare i documenti anche per posta e/o corriere, in questo caso dovreste gentilmente preparare la busta affrancata per la posta del ritorno oppure la busta e il bollettino assolutamente precompilato per la consegna
del/dei documento/i al corriere che sara’ Vostra cura prenotare una volta assicurati che il documento e’ pronto presso il nostro Consolato.
I documenti pronti da consegnare non saranno assolutamente consegnati al corriere se il corriere non fa riferimento al nome dell’azienda.
Per ulteriori informazioni in merito alla gestione del contenuto dei documenti Vi preghiamo di contattare gli Uffici Doganali di competenza la Camera di Commercio della vostra zona.
Per quanto riguarda l’ufficio o/e l’autorita’ che rilascia gli Export Registry Form oppure fornisce informazioni sulla compilazione e /o la validita’ degli stessi, la Vostra azienda deve gentilmente informarsi autonomamente, per quanto il nostro Consolato non e’ autorizzato a fornire ne’ i formulari e ne’ informazioni che riguardano la loro compilazione.
Cordiali saluti.
Consolato Generale di Turchia.
Indirizzo per consegna e il ritiro dei documenti ed orari:
Consolato Generale di Turchia a Milano
Via Antonio Canova, 36/40 20145
Milano
Orari: Nei giorni lavorativi dalla 09:00 alle 12:00
İmza tasdik işlemi
Tasdik (metne şamil olmamak üzere) edilecek belgenin öncelikle İtalya'daki yerel Ticaret Odası tarafından mühürlenmiş ve imzalanmış olması gerekmektedir. Buna müteakiben belgenin aslını ve bir kopyasını Başkonsolosluğumuza her orijinal belge için 16,50 Euro ücret de ekleyerek postalamanız veya P.tesi – Cuma günleri
saat 09:00-12:00 arasında Başkonsolosluğumuza teslim etmeniz gerekmektedir. Belgenizi kurye ile göndermeyi arzu ederseniz aşağıda bulunan adresimize göndererek, elimize geçmiş olduğunu teyit ettikten sonra belgenizin teslimi için kuryeyi sizin yönlendirmeniz gerekmektedir. Belgenizin posta ile iade edilmesini tercih etmeniz durumunda ise ilk göndereceğiniz zarfın içine pullu ve adres yazılarak hazırlanmış olan bir zarf daha eklemeniz yeterli olacaktır.
Başkonsolosluğumuz görev bölgesinde bulunan Ticaret Odaları’na ait imzaları tasdik etme yetkisine sahiptir ve bunlar; Lombardia, Valle D’Aosta, Liguria, Piemonte, Veneto, Trentino Alto Adige, Emilia Romagna, Marche, Friuli Venezia Giulia’ dır.
Saygılarımızla
T.C. Milano Başkonsolosluğu
Adres: Via Antonio Canova, 36/40
20145 Milano
DÖVİZLE ASKERLİK
BAŞVURUSU İÇİN GEREKLİ ŞARTLAR VE İZLENMESİ GEREKEN PROSEDÜR
6661 sayılı Kanunun yürürlüğe girmesiyle birlikte, dövizli askerlik ücreti, yasadaki şartları haiz yükümlüler için 1.000 Avro veya karşılığı konvertibl döviz olarak değiştirilmiştir.
- Sözkonusu bedelin taksitle ödenmesi mümkün değildir, peşin ödenmesi gerekmektedir.
- Dövizle askerlikten yararlanmak için yükümlülerin başvurabilecekleri son tarih, 38 yaşlarını tamamlayacakları yılın 31 Aralık tarihidir.
-1111 Askerlik Kanun’un Geçici 43’üncümaddesi kapsamında başvurudabulunacak olanlar, ödemelerini 10.000 Avro veya karşılığı yabancı ülke parasına tamamlayarak Başkonsolosluğumuz aracılığıyla yeniden başvuracaklardır.
KİMLER YARARLANABİLİR ?
1. Yabancı ülkelerde, oturma veya çalışma iznine sahip olarak işçi, işveren, meslek veya sanat mensubu statülerinden biri ile ya da yabancı ülke vatandaşlığı almak suretiyle, Türkiye'de geçen süreler hariç toplam en az 3 yıl (1095 gün) süreyle çalışmış olmak.
2. Dövizle askerlik hizmeti dışında diğer askerlik hizmet şekillerinden biri ile silah altına alınmamış olmak.
3. Durumlarını ispatlayan belgelerle birlikte, en geç 38 yaşını tamamlayacakları yılın 31 Aralık tarihine kadar Başkonsolosluklara başvurmak ve 1.000,- Avro'yu ödemek.
ÖNEMLİ NOT: Durumunuzun değerlendirilmesi ve başvuru için
www.konsolosluk.gov.tr adresinden randevu alarak bizzat gelmeniz gerekmektedir.
İlk aşamada ibraz edilmesi gereken belgeler
-
NÜFUS CÜZDANI VE İKİ ADET FOTOKOPİSİ (ÖN VE ARKA YÜZ)
-
ESKİ TİP (LACİVERT) T.C. PASAPORTU VE İŞLEM GÖRMÜŞ SAYFALARININ
1 ADET FOTOKOPİSİ (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, VE 60. SAYFALAR İLE TÜRKİYE’YE GİRİŞ ÇIKIŞ DAMGALARINI İÇEREN BÜTÜN SAYFALARIN FOTOKOPİSİ)
-
YENİ KULLANIMDA OLAN PASAPORTUN (BORDO) İŞLEM GÖRMÜŞ SAYFALARININ
1 ADET FOTOKOPİSİ.
-
BAŞVURU ANINDA SÜRESİ GEÇERLİ PERMESSO DI SOGGIORNO VE 1
ADET FOTOKOPİSİ(SÜRESİ GEÇERLİ OTURMA VE ÇALIŞMA İZNİ KARTI) OTURMA İZNİNİN NEDENİ ÇALIŞMA VE / VEYA AİLEVİ NEDENLERLE OLMALIDIR.)
-
2 ADET FOTOGRAF (SON 6 AY İÇİNDE ÇEKİLMİŞ OLMASI GEREKLİDİR)
-
INPS ‘DEN ALINMIS ESTRATTO CONTO CONTRIBUTIVO/PREVIDENZIALE– ÇALIŞILAN YER VE SEKTÖRE BAĞLI OLARAK ÇALIŞILAN GÜNLERİN PRİMLERİNİN YATIRILDIĞINA DAİR GÜN HESABI YAPILABİLMESİ İÇİN GEREKLİ BİLGİLERİN BULUNDUĞU BAŞKA KURUMLARDAN DA BELGE TEMİN EDİLEBİLİR ( ÖRNEĞİN: INPDAP - EMPALS VS)
(BELGENİN GÜNCEL TARİHLİ OLMASI, ÇALIŞILMIŞ SÜRELERİN KAYITLARININ GÜNCELLİĞİNİ SAĞLAYACAĞINDAN HESAPLAMADA KOLAYLIK GETİRMEKTEDİR.)
-
İŞÇİ STATÜSÜNDEKİ VATANDAŞLARIMIZ: SON MAAŞ BORDROSU (ULTIMA BUSTA PAGA) VE
İŞVERENDEN HALEN ÇALIŞTIĞINA DAİR YAZI. (DICHIARAZIONE DEL DATORE DI LAVORO).
-
İŞVEREN STATÜSÜNDEKİ VATANDAŞLARIMIZ: TİCARET ODASINDAN TEMİN EDİLECEK OLAN (CAMERA DI COMMERCIO)
ŞİRKET TİCARİ SİCİL BELGESİ (VİSURA CAMERALE).
İŞSİZ STATÜSÜNDE İSENİZ İŞ VE İŞÇİ BULMA KURUMU’NDAN (CENTRO İMPİEGO) TEMİN EDİLECEK İŞSİZLİK BELGESİ VEYA KENDİ YAZACAĞINIZ BEYAN.
Not: Eski tip lacivert kaplı pasaportunuzun olmaması durumunda, eğer başvuru sırasında o pasaportunuzda bulunan giriş-çıkış kayıtlarına gereksinim duyulur ise işlemlerinizde uzama olması olasıdır.
---BAŞVURU ANINDA GEÇERLİ OLAN
OTURMA VE ÇALIŞMA İZNİNE SAHİP OLARAK İŞÇİ, İŞVEREN SIFATIYLA VEYA BİR MESLEK YA DA SANATI İCRA ETMEK SURETİYLE EN AZ ÜÇ YIL (365X3=1095 GÜN NET)
SÜRE İLE YABANCI ÜLKEDE ÇALIŞMIŞ OUP HALEN İKAMET EDEN VATANDAŞLARIMIZ DÖVİZLE ASKERLİK YAPMA HAKKINA SAHİPTİR. 1095 GÜN
HESAPLANIRKEN ÇALIŞMA DÖNEMLERİ İÇERİSİNDE TÜRKİYE’DE GEÇİRİLEN SÜRELER KESİNLİKLE SAYIMA DAHİL EDİLEMEZ
---ASKERLİK HİZMETİ İÇİN BAŞVURACAK VATANDAŞLARIMIZIN TÜRKİYE’YE GİRİŞ VE ÇIKIŞLARINDA PASAPORTLARINA GİRİŞ VE ÇIKIŞ DAMGALARINI MUNTAZAM OLARAK VURDURMALARI GEREKMEKTEDİR.
---DÖVIZLE ASKERLIK BAŞVURULARINDA ŞAHSEN M
ÜRACAAT ZORUNLUDUR. POSTA YOLU İLE İŞLEM YAPILMAZ. İŞLEMLER BANKADA ÖDEMENİN YAPILMASI SONRASINDA BAŞKONSOLOSLUĞUMUZA TESLİM EDİLECEK OLAN BANKA DEKONTUNUN ASLI VE DİĞER GEREKLİ BELGELERİN BİRER ADET FOTOKOPİSİ İLE YAPILACAKTIR.
.--- SADECE BÜTÜN BELGELERİN KONTROL EDİLEREK VATANDAŞIMIZIN DURUMUNUN UYGUN GÖRÜLMESI HALİNDE BA
ŞKONSOLOSLUĞUMUZCA BANKA ÖDEME YAZISI DÜZENLENECEKTİR.
BELGELERİ BAŞKONSOLOSLUĞUMUZCA KONTROL EDİLMEDEN YAPILMIŞ VE YAPILACAK OLAN ÖDEMELER KESİNLİKLE KABUL EDİLEMEZ.
--- ASKERLİK ÖDEMESİ BAŞKONSOLOSLUĞUMUZDAN ALACAĞINIZ BANKA ÖDEME YAZISI VE KESİNLİKLE ÖDEMEYLE İLGİLİ TALİMATLAR DOĞRULTUSUNDA YAPILMASI GEREKMEKTEDİR.
Legalizzazione/vidimazione di firma
Per la vidimazione (legalizzazione) dell'Export Registry Form oppure di altri tipi di documenti, la societa’ dovrebbe
consegnare l’originale del documento con una fotocopia (e’ assolutamente necessario fotocopiare anche il lato dove si trova il timbro da legalizzare)
dello stesso, il costo di ogni operazione e’ di 16,50 Euro
(unicamente in contanti – non si accettano assegni) per ogni originale da vidimare/legalizzare.
Il costo di ogni singola vidimazione (legalizzazione) puo’ subire variazioni ogni anno e quindi Vi preghiamo di informarvi prima di iniziare la pratica per evitare il prolungamento dell’operazione.
Prima della vidimazione consolare il documento, indipendentemente dal fatto che sia Export Registry Form oppure documenti di altro tipo,
deve essere vistato, quindi deve riportare il timbro della Camera di Commercio della zona nella quale si trova l’azienda.
Codesto Consolato e’ autorizzato a vidimare / legalizzare unicamente i timbri delle Camere di Commercio della zona di sua giurisdizione. ( Lombardia, Valle D’Aosta, Liguria, Piemonte, Veneto, Trentino Alto Adige, Emilia Romagna, Marche, Friuli Venezia Giulia )
I documenti possono essere consegnati presso i nostri uffici nei giorni lavorativi (da lunedi a venerdi eccetti i giorni festivi) soltanto dalle ore 9:00 alle ore 12:00
e possono essere ritirati a partire da 3 gg lavorativi dalla consegna degli stessi e sempre esclusivamente dalle ore 09:00 alle ore 12:00.
Codesto Consolato non invia mail oppure fax per comunicare il giorno di ritiro dei documenti a meno che non ci siano problematiche particolari da gestire per le pratiche.
E’ possibile inviare i documenti anche per posta e/o corriere, in questo caso dovreste gentilmente preparare la busta affrancata per la posta del ritorno oppure la busta e il bollettino assolutamente precompilato per la consegna
del/dei documento/i al corriere che sara’ Vostra cura prenotare una volta assicurati che il documento e’ pronto presso il nostro Consolato.
I documenti pronti da consegnare non saranno assolutamente consegnati al corriere se il corriere non fa riferimento al nome dell’azienda.
Per ulteriori informazioni in merito alla gestione del contenuto dei documenti Vi preghiamo di contattare gli Uffici Doganali di competenza la Camera di Commercio della vostra zona.
Per quanto riguarda l’ufficio o/e l’autorita’ che rilascia gli Export Registry Form oppure fornisce informazioni sulla compilazione e /o la validita’ degli stessi, la Vostra azienda deve gentilmente informarsi autonomamente, per quanto il nostro Consolato non e’ autorizzato a fornire ne’ i formulari e ne’ informazioni che riguardano la loro compilazione.
Cordiali saluti.
Consolato Generale di Turchia.
Indirizzo per consegna e il ritiro dei documenti ed orari:
Consolato Generale di Turchia a Milano
Via Antonio Canova, 36/40 20145
Milano
Orari: Nei giorni lavorativi dalla 09:00 alle 12:00
İmza tasdik işlemi
Tasdik (metne şamil olmamak üzere) edilecek belgenin öncelikle İtalya'daki yerel Ticaret Odası tarafından mühürlenmiş ve imzalanmış olması gerekmektedir. Buna müteakiben belgenin aslını ve bir kopyasını Başkonsolosluğumuza her orijinal belge için 16,50 Euro ücret de ekleyerek postalamanız veya P.tesi – Cuma günleri
saat 09:00-12:00 arasında Başkonsolosluğumuza teslim etmeniz gerekmektedir. Belgenizi kurye ile göndermeyi arzu ederseniz aşağıda bulunan adresimize göndererek, elimize geçmiş olduğunu teyit ettikten sonra belgenizin teslimi için kuryeyi sizin yönlendirmeniz gerekmektedir. Belgenizin posta ile iade edilmesini tercih etmeniz durumunda ise ilk göndereceğiniz zarfın içine pullu ve adres yazılarak hazırlanmış olan bir zarf daha eklemeniz yeterli olacaktır.
Başkonsolosluğumuz görev bölgesinde bulunan Ticaret Odaları’na ait imzaları tasdik etme yetkisine sahiptir ve bunlar; Lombardia, Valle D’Aosta, Liguria, Piemonte, Veneto, Trentino Alto Adige, Emilia Romagna, Marche, Friuli Venezia Giulia’ dır.
Saygılarımızla
T.C. Milano Başkonsolosluğu
Adres: Via Antonio Canova, 36/40
20145 Milano
Pazartesi - Cuma
09:00 - 17:00
BAŞVURU SAATLERİ < 09:00 - 12:00 > saatleri arasındadır. www.konsolosluk.gov.tr adresinden randevu alınmasını müteakip, BAŞVURU YAPILMASI, BİLGİ VE EVRAK ALINMASI- mümkündür.
Tatil Günleri 2024
1.01.2024 | 1.01.2024 | Yılbaşı Tatili |
6.01.2024 | 6.01.2024 | Yortu |
1.04.2024 | 1.04.2024 | Paskalya |
10.04.2024 | 10.04.2024 | Ramazan Bayramı |
25.04.2024 | 25.04.2024 | İtalyan Milli Bayramı |
1.05.2024 | 1.05.2024 | İşçi Bayramı |
2.06.2024 | 2.06.2024 | İtalyan Cumhuriyet Bayramı |
16.06.2024 | 16.06.2024 | Kurban Bayramı |
15.08.2024 | 15.08.2024 | İtalyan Dini Bayramı |
29.10.2024 | 29.10.2024 | Cumhuriyet Bayramı |
1.11.2024 | 1.11.2024 | Azizler Günü |
7.12.2024 | 8.12.2024 | Milano Azizi Ambrogio Günü ve Dini Bayram |
25.12.2024 | 26.12.2024 | Noel Tatili |
+ 90 312 292 29 29